ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД освітнього процесу в нашому закладі здійснює ЧЕРНІКІНА ОЛЕНА ПАВЛІВНА
Закінчила Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди у 2009 році за спеціальністю “Психологія”, має кваліфікаційну категорію “Спеціаліст І категорії"
Педагогічний стаж: 26 років.
Графік роботи: Понеділок, вівторок, четрер - з 09.00 до 13.00 Середа - з 14.00 до 18.00 П'ятниця - з 14.00 до 18.00 Прийом батьків - середа з 16.00 до 18.00 (онлайн консультування тощо)
Основними напрямами діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу, які забезпечують вирішення завдань психологічного супроводу розвитку дитини є: - діагностична; - просвітницька; - консультативна; - корекційно - розвивальна; - профілактична.
Першим кроком у реалізації поставлених перед психологічною службою дошкільного навчального закладу завдань є психологічна діагностика, яка має на меті зібрати необхідні дані про розвиток дитини для того, щоб спланувати подальшу роботу з дитиною, педагогами, батьками.
Індивідуальна психологічна діагностика дитини здійснюється за згодою батьків чи осіб, що їх замінюють. За результатами психодіагностичних досліджень практичний психолог зобов'язаний вести відповідну документацію і статистичну звітність: протоколи діагностичних досліджень, аналітичні довідки, індивідуальні картки психологічного супроводу дитини.
Корекційно-розвивальна робота психолога дошкільного навчального закладу здійснюється з метою відновлення цілісності особистості, балансу психодинамічних сил, гармонізації внутрішнього світу та модифікацію поведінки дитини засобами збагачення і зміни соціального середовища або навчання нових форм поведінки. Розвивальна і корекційна робота мають розгортатися як процес впливу на особистість дитини в цілому.
Просвітницька робота. Важливим напрямом роботи практичного психолога дошкільного навчального закладу є психологічна просвіта педагогів, батьків. Зміст просвітницької роботи практичного психолога у дошкільному закладі освіти великою мірою визначається віком дітей. Адже для кожного віку мають місце свої характерні особливості та проблеми психічного розвитку, які вимагають уваги з метою попередження їх загострення.
Профілактична робота спрямована на запобігання негативних проявів (булінгу, насильство в сім'ї, торгівля людьми) та особистісних проблем.
Консультування (індивідуальне, групове), здійснюється, як правило, за заявленими проблемами як з педагогами, так і з батьками. Під психологічним консультуванням зазвичай розуміється сукупність процедур, направлених на допомогу людині у вирішенні проблем і ухваленні рішень щодо професійної кар'єри, браку, сім'ї, вдосконалення особистості і міжособистісних відносин..